Правила повернення
Повернути товар можна в роздрібному магазині EUROCAR-LOGISTICS або відправити на нашу адресу, Новою Поштою, «Делівері», «Ін-Тайм», «SAT».
4.1) Для оформлення повернення і інших запитань, покупцю потрібно повідомити в письмовій формі листом на електронну пошту, що вказана на чайті.
4.2) Повернення товару здійснюється на протязі 14 днів з дня покупки, при умові, що товар не відповідає заявленим характеристикам, що є в описі на сайті.
4.3) В разі позитивного розгляду звернення від покупця, повернення коштів відбувається протягом 14 днів.
5.1) Згідно тарифів транспортних компаній.

Для повернення в магазині з собою необхідно мати:
- оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)
- документ, що підтверджує оплату товару
- якщо покупка товару була оплачена карткою - платіжну карту, з якої було здійснено оплату
- документ, що засвідчує особу

Для повернення товару Новою Поштою, «Делівері», «Ін-Тайм», «SAT» необхідно відправити товар за реквізитами:
- Одержувач: EUROCAR-LOGISTICS, телефон +380677765060 Богдан
- Вид доставки: Склад-двері
- Адреса: Україна, Львівська область, м Червоноград, вул. Будівельна 8 (офіс)
- Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати
Оплата доставки — за рахунок відправника