0

Правила повернення

Повернути товар можна в роздрібному магазині EUROCAR-LOGISTICS або відправити на нашу адресу, Новою Поштою, «Делівері», «Ін-Тайм», «SAT».

4.1) Для оформлення повернення і інших запитань, покупцю потрібно повідомити в письмовій формі листом на електронну пошту, що вказана на чайті.

4.2) Повернення товару здійснюється на протязі 14 днів з дня покупки, при умові, що товар не відповідає заявленим характеристикам, що є в описі на сайті.

4.3) В разі позитивного розгляду звернення від покупця, повернення коштів відбувається протягом 14 днів.

5.1) Згідно тарифів транспортних компаній.

Для повернення в магазині з собою необхідно мати:
  • оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)
  • документ, що підтверджує оплату товару
  • якщо покупка товару була оплачена карткою - платіжну карту, з якої було здійснено оплату
  • документ, що засвідчує особу
Для повернення товару Новою Поштою, «Делівері», «Ін-Тайм», «SAT» необхідно відправити товар за реквізитами:
  • Одержувач: EUROCAR-LOGISTICS, телефон +380677765060 Богдан
  • Вид доставки: Склад-двері
  • Адреса: Україна, Львівська область, м Червоноград, вул. Будівельна 8 (офіс)
  • Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати

Оплата доставки — за рахунок відправника